Televizyoncu Acun Ilıcalı, Müge Anlı'nın sunumuyla ekrana gelen "Güven Bana" programına katıldı.

Ilıcalı'nın programda Anlı hakkında söylediği sözler gündem oldu.

"AH KEŞKE BİZDE OLSA"

Teoman: Çok para kazanmıyoruz
Teoman: Çok para kazanmıyoruz
İçeriği Görüntüle

Ilıcalı, yıllardır izleyiciyle buluşan "Müge Anlı ile Tatlı Sert" programına için övgü dolu sözler söyledi. Ilıcalı, "Televizyonda imrenerek izlediğim ve 'Ah keşke bizde olsa' dediğim o programından sonra burada olmaktan çok mutluyum," dedi.

Müge Anlı ise Ilıcalı'nın sözlerine karşılık, "Yoğunluğunun arasında vakit ayırdığın için teşekkür ederim," dedi ve Ilıcalı'nın yardımsever kişiliğine de dikkat çekerek, "Zaten yardım edebileceğin her yere yetişmeye çalışıyorsun," ifadelerini kullandı.

Kaynak: Haber Merkezi