Son yıllarda bir kültür haline gelen kahve, endüstriyelleşmesiyle birlikte ticaret yapmanın bir aracına dönüştü. Son olarak Almanya merkezli kahve markası, İtalyan stili kahve zinciri modelini ülkemize getirmeye hazırlanıyor.
Statista'nın raporuna g
öre kişi başına kahve tüketiminin yıllık 42,6 litreye ulaş
masıyla birlikte kahve, dünya çapı
nda en ç
ok tüketilen içecekler arasında zirveye yükseliyor. Bu talebin rüzgarını arkasına alan Almanya merkezli kahve markası
Doppio Coffee Roastery ise ürünlerini Türkiye’deki kahveseverlerin hizmetine sunmaya hazı
rlanıyor. Doppio Kurucusu Abdurrahman Aydın,
“Türkiye’deki kahve tutkunlarının kaliteli kahveyi daha uygun fiyata alması için adı
m attık. Kahvelerimizi satış noktalarına ulaştırmamızın ardından farklı şubelerle hizmet vermeyi hedefliyoruz” dedi.
“UZUN VADEDE İTALYAN STİLİNDE KÜÇÜK KAFELER KURACAĞIZ”
Kahveyi endüstriyel boyutta, yüksek kaliteli işçilikle uygun fiyata tüketiciye sunmayı amaçladıklarını
n altını ç
izen Doppio Kurucusu Abdurrahman Aydın, “Üçüncü jenerasyon gurbetçi bir ailenin ç
ocuğu olarak Hamburg’
da doğ
up büyüdüm. Hamburg bir kahve şehri diyebilirim. İtalyan kahveleriyle giriş yaptığımız sekt
örde kendi markamı
z olan Doppio Coffee Roastery’yi kurduk. Almanya’daki ilk iki şubemiz açılma aşamasında. Kahve ürünlerimizi Türkiye’deki kahveseverlerle de buluşturmak iç
in Türkiye pazarına yelken açmaya karar verdik. En iyi kahve deneyimini sunmak için
önce kahve ürünlerimizi getireceğiz, ardından da ş
ubeleş
eceğiz. Uzun vadede İtalyan stilinde küçük kafeler kuracağız” ifadelerini kullandı.
“SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞI IŞİMİZİN HER AŞAMASINA ENTEGRE EDİYORUZ”
Sürdürülebilirliğin kendileri için kritik bir
öne taşıdığını
dile getiren Doppio Kurucusu Abdurrahman Aydın,
“P
lastik israfını önlemek adına teslimatlarımızı geri d
önüştürülebilir, çevre dostu ve ekonomik ambalajlarla yapıyoruz. Kahve üretimimizi uzman kadromuzla gerçekleştiriyoruz. Kahvenin kavrulmasından paketlemesine kadar her aşamayı üstleniyoruz.
Üretimlerimizi kaliteden
ödün vermeden sürdürüyoruz. Önümüzdeki d
önemde Türkiye başta olmak üzere farklı ülkelerdeki büyük otellere, firmalara, restoranlara da kahvelerimizden g
öndereceğiz. Kahvenin bir içecekten daha fazlası olduğunu düşünüyoruz ve misyonumuzu işimize taşıyoruz” şeklinde konuştu.