Haber

Emre Özpeynirci Reeder'a seslendi: Araç teslimatlarıyla ilgili somut bir bilgilendirme yapılırsa iyi olur

Otomotiv sektöründen gelişmeleri aktaran gazeteci Emre Özpeynirci, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "40'ar bin TL verilerek, Reev Fancy aracını ön siparişle satın alan yüzlerce müşteri süreçle ilgili ciddi bir belirsizlik ve mağduriyet yaşıyormuş" dedi.

Emre Özpeynirci, X'ten yaptığı paylaşımda, Reeder'a seslenerek "Araç teslimatlarıyla ilgili somut bir bilgilendirme yapılırsa iyi olur" ifadelerini kullandı. 

Özpeynirci'nin paylaşımının tamamı şu şekilde:

"Reeder firması tarafından ön siparişle satışı gerçekleştirilen ReeV Fancy model elektrikli araçlarla ilgili bir çok mesaj alıyorum.

40'ar bin TL verilerek, Reev Fancy aracını ön siparişle satın alan yüzlerce müşteri süreçle ilgili ciddi bir belirsizlik ve mağduriyet yaşıyormuş. 

Araç teslimatlarıyla ilgili somut bir bilgilendirme yapılırsa iyi olur."