Süper Lig'de bu sezon kritik maçlarda beklenen skorları alamayan Fenerbahçe'de yönetim Beşiktaş maçı öncesi dikkat çeken bir karar aldı. 

Sözcü'nün aktardığı bilgilere göre, Fenerbahçe'de bu sezon futbolculara önemli maçlar öncesinde prim vaadinde bulunulmuştu.

Sarı-lacivertli yönetim, takımın şampiyonluk yarışının gerisinde kalması nedeniyle bu kez prim vermeme kararı aldı.

A Milli Futbol Takımı, Kuzey Makedonya hazırlıklarına devam etti
A Milli Futbol Takımı, Kuzey Makedonya hazırlıklarına devam etti
İçeriği Görüntüle

Futbolcuların da yönetimden herhangi bir prim talebi olmadığı aktarıldı.

Kaynak: Sözcü