Koç Topluluğu bünyesindeki kurumsal satın alma ve tedarik zinciri yönetimi şirketi KoçZer, ZerGO’yu tanıttı. İş yeri ihtiyaçlarına göre kurgulanmış B2B pazaryeri ZerGO, alıcı ve satıcı şirketleri güvenli ve dijital bir ortamda buluşturacak.
2003 yılında Koç Topluluğu şirketlerinin medya satın alma ihtiyaçlarına yanıt verebilmek için kurulan ve Türkiye'de kurumsal satın alma sekt
örünün gelişimine katkılarda bulunan Koç
Zer, iş yeri ihtiyaçları odağında kurgulanmış B2B pazaryeri ZerGO’yu tanıttı. Yirminci yılında yenilediği marka adıyla kurumsal satın alma ve tedarik zinciri y
önetiminde dijital stratejilere y
önelik girişimlerini hızlandıran Koç
Zer, Türkiye’nin şirketlere
özel en yeni pazaryeri ZerGO ile kurumsal alıcı ve satıcıları güvenli ve dijital bir ortamda bir araya getirmeyi amaçlıyor.
İŞ GÜVENLİĞİNDEN OFIS SARF MALZEMELERINE, HIRDAVATTAN TEKNİK ÜRÜNLERE
KoçZer'in 45 bini aşkın tedarikçiye ve 130’dan fazla kategoriye yayılan uzmanlığını ve kurumsal satın alma sekt
örü deneyimini aktardığı ZerGO, güven unsurunu temel alarak, iş yeri ihtiyaçlarını
n, güvenli, nitelikli ve titizlikle seçilmiş tedarikçilerden online platformda temin edilmesini sağlıyor. İş yerlerinin, iş güvenliğinden ofis sarf malzemelerine, hırdavattan teknik ürünlere pek çok kategoride ihtiyaçlarına zengin satıcı portf
öyüyle yanıt verebilen ZerGO, 130 binden fazla ürünü farklı ödeme seçenekleri ile erişilebilir kılıyor.
Konuyla ilgili değerlendirmelerini paylaşan KoçZer Genel Müdürü Serhan Turfan,
“Dünyada ve Türkiye'de online ticaret yükselişte, ancak B2B’
de hem alıcı hem de satıcı beklentileri B2C ticarete g
öre değişkenlik g
österiyor. Her şeyden
önce, kurumsal satın alma süreçlerinde en
önemli konu güven. Satın alma sekt
öründe
öncü bir şirket olarak, online satın almaya ilk başta kapalı devre e-ticaret platformumuz ZerOnline ile adım atmıştık. Terzi usulü adını verdiğimiz y
öntemle şirketlere
özel ürün katalogları ve tedarikçi anlaşmaları sunuyor, bayi yapılanmalarından teknoloji entegrasyonlarına kadar pek çok başlığı şirkete
özel belirliyorduk. Değişen kullanıcı beklentileri ve B2B e-ticarete y
önelik trend, bizi ZerGO’yu geliştirmeye teşvik etti” dedi.
İŞ YERLERİNE YÖNELİK AVANTAJLAR SUNUYOR
Tahminler, işletmeler arası alışveriş
i tanımlayan B2B e-ticaret konseptinin bugün 11 trilyon dolarlık bir pazarı işaret ettiğini ve bu pazarın 2032’ye kadar 45 trilyon dolara yakın bir pazar oluşturacağını g
österiyor. Satın alırken kazanmanın şirketleri rekabette
öne çıkaracağını ve daha ç
ok şirketin ihtiyaçlarını karşı
larken online alışverişe y
öneleceğini
öng
ördüklerini belirten Serhan Turfan, bu nedenle alıcı ve satıcı arasında kolay takip edilebilen, alıcıya ve satıcıya farklı avantajlar sunan dijital ve güvenli bir satın alma altyapısı kurdukları
na değindi ve
“ZerGO, iş yeri ihtiyaçları dikeyinde kurgulandığı iç
in hem alıcıyı hem de satıcıyı g
özeten avantajlar sunuyor. Satıcı şirketler ürünlerini sergilerken baremli fiyat belirleme
özelliğiyle sipariş adedi değiştikçe müşteriye
özel avantajları kendileri saptayabiliyor. Öte yandan alıcılar da spot alımlardan çoklu alımlara kadar, her
ölçekte satın alma gerçekleştirebiliyor. Sipariş takibi, faturalaş
ma, taksitle
ödeme ya da açık hesapla
ödeme gibi alternatiflerimiz sayesinde iş yeri ihtiyaçlarını önceliklendiriyoruz ve B2B e-ticaret deneyimini pürüzsüz hale getirmek için çalışıyoruz” dedi.
“İŞ YERLERİNE NEFES ALDIRACAK KAMPANYALAR GÜNDEMİMİZDE”
ZerGO’da rekabetçi fiyat avantajlarının yanı sıra bugün işletmeler için ç
ok önemli olan
ödeme koşullarının iyileştirilmesi için de farklı kampanyalar ile aksiyon alacaklarını aktaran Turfan
“Son dönemde iş yerlerinin ihtiyaçlarını satın alı
rken en çok peşin
ödemede zorlandığını g
örüyoruz. Bu içg
örüyle iş yerlerine nefes aldıracak kampanyaları gündemimize aldık ve lansmana
özel olarak Yapı Kredi iş birliğinde peşin fiyatına vade farksız 6 taksit fırsatını hayata geçirdik. Farklı kampanyalarla iş yerlerinin ihtiyaçlarında yanında olacağız” dedi.
İŞ YERİ İHTİYAÇLARI DİKEYİNDE EN BÜYÜK PAZARYERİ OLMAK HEDEF
“İş yerinizin ihtiyaçları için durmayın, ZerGO’
layı
n!” mottosuyla işletmelerin kullanımına açı
lan ZerGO’nun açılır açılmaz çok sayıda KoçZer tedarikçisinin dikkatini çektiğ
ini, alıcı ağının da her geç
en gün genişlediğini kaydeden KoçZer Genel Müdürü Serhan Turfan, değerlendirmelerini şu ifadelerle sonlandırdı:
“
Fortune 500 Türkiye listesinin ilk 100'ü arasında yer alan ve Türkiye’nin
önde gelen şirketlerinin satın alma ve tedarik süreçlerini y
öneten bir şirket olarak g
örevimiz, ZerGO’yu iş yerleri için güvenli ticaret alanı olarak sürdürmek ve değişen B2B e-ticaret ihtiyaçlarına uygun geliştirmelerle daima güncel tutmak. Önümüzdeki d
önemde daha fazla şirketin dijital platformlara y
önelmesiyle ZerGO’nun iş yeri ihtiyaçları dikeyinde ülkemizin en yeni pazaryeri konumundan ürün çeşitliliği ile en büyük pazaryeri konumuna taşınacağına inancımız tam.”