Askerlerin tatbikatından haberi olmayan polisler gerçek mermiyle ateş açtı
Askerlerin tatbikatından haberi olmayan polisler gerçek mermiyle ateş açtı
İçeriği Görüntüle

'Timsah' lakaplı Paris doğumlu tenisçi René Lacoste, tenisi bıraktıktan sonra, polo gömleklerine timsah işleyen bir giyim şirketi 'Lacoste'u kurdu.

Lacoste'un ikonik timsah logosu ise kurucusu René Lacoste'un kortlardaki ünlü 'Timsah' lakabını onurlandırmak için yapılmıştı ve Fransız giyim markasının kuralları, bu logonun değiştirilmesini yasaklıyordu. Habertürk'ün haberine göre, ancak Lacoste, ABD Açık ve Sırp tenisçi Novak Djokovic için bir istisna yaptı ve kendisi için hazırlanan 5 parçalık kapsül koleksiyonda, yeşil işlemeli meşhur timsah logosunun yerine bir Djokovic için kullanılan 'G.O.A.T. (Greatest of All Time - Tüm Zamanların En İyisi) lakabına ithafen keçi logosu kullanıldı.

Lacoste2

Lacoste, marka elçisi ve ingilizce kısaltması keçi anlamına gelen "G.O.A.T." yani "Greatest of All Time - Tüm Zamanların En İyisi" olarak nitelendirdiği Djokovic'e saygı duruşunda bulunmak için yeni kapsülünü ABD Açık'a yetiştirdiğini duyurdu. Şirket, keçi bir timsahtan daha sevimli olsa da ardındaki anlamının Djokovic'i temsil eden azim, kazanma ve kortta mükemmellikle aynı anlama geldiğini ve bu yüzden böyle bir karar verildiği ifade edildi. Lacoste CEO'su Thierry Guibert yaptığı açıklamada, "Novak Djokovic sekiz yılı aşkın süredir Lacoste ailesinin bir parçası. Birlikte, kariyerinin yarısı olan 12 Grand Slam şampiyonluğu kazandığı olağanüstü bir dönemi paylaştık. Sıra dışı bir oyuncu olmasının yanı sıra, azmi, zihniyeti ve değerleri ile markanın yükselmesine ve güçlenmesine katkıda bulundu" dedi.

Daha önce de Nike futbol formaları için ünlü logosunu tersine çevirmiş ve büyük tartışmalara yol açmıştı.

Kaynak: Habertürk