İddialara göre Serenay Sarıkaya’nın 32 milyon liralık, Kıvanç Tatlıtuğ’un ise 44 milyon liralık bir markayla işbirliği yaptığı öne sürüldü. Bu rakamlar, “Bir reklam için gerçekten bu kadar para ödeniyor mu?” sorusunu yeniden gündeme taşıdı.
Dizi ve film dünyasının en çok kazanan isimleri arasında yer alan Serenay Sarıkaya ve Kıvanç Tatlıtuğ, yalnızca ekran gelirleriyle değil, reklam anlaşmalarıyla da dikkat çekiyor. Ancak sosyal medyada kullanıcıların büyük bölümü, bu ücretleri “akıl almaz” buldu.
Bazı kullanıcılar “Bu paraları bunlara vereceklerine ürünün fiyatını düşürseler daha etkili olur.” yorumunu yaparken, bazıları da “Artık kimse ünlü görünce alışveriş yapmıyor, bu reklam stratejisi çoktan demode oldu.” görüşünü savundu.
Markalardan ya da oyunculardan konuyla ilgili resmi bir açıklama gelmezken, sosyal medya bu iddialarla bir kez daha ünlülerin kazançlarını tartışmaya açtı.
İŞTE SOSYAL MEDYADAKİ TEPKİLERİN BAZILARI