Trabzonspor, Akyazı Stadyumu’nun isim sponsorluğu için Papara şirketiyle beş yıllık anlaşma imzaladı. Stadın ismi “Papara Park” olurken bordo mavililer bir milyar 416 milyon TL kazanacak.

Trabzonspor, Şenol Güneş Spor Kompleksi içinde yer alan ve bir sezondur isim sponsoru bulunmayan Akyazı Stadyumu’nun sponsorluk anlaşmasında mutlu sona ulaştı. Bordo mavililer, ‘Papara’ ile beş yıllık sponsorluk anlaşması imzaladı.

HER SEZON İÇİN 236 MİLYON TL+KDV

Trabzonspor’dan Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yapılan açıklamaya göre, Papara Elektronik ile stadyum isim sponsorluğunun yanı sıra diğer reklam ve iletişim haklarını kapsayan geniş kapsamlı bir sözleşme imzalandı. Buna göre, 2023-2024 sezonundan itibaren başlamak üzere toplam 5 sezonluk yapılan anlaşma karşılığında Trabzonspor'a yıllık 236 milyon TL + KDV olmak üzere toplamda KDV dahil 1 milyar 416 milyon TL ödeme yapılacak. Öte yandan, yıllık bedel her sezon öncesi haziran ayında açıklanacak olan yıllık tüfe değişim oranında artırılacak.

BORÇLAR HAFİFLEYECEK

DHA’nın aktardığına göre anlaşmadan elde edilecek kazancın önemli kısmı, kulübün Bankalar Birliği’ne olan borçlarının ödenmesinde kullanılacak. Yapılan anlaşma bordo-mavili camianın tarihinin en büyük sponsorluk anlaşması olarak kayıtlara geçti. Sponsorluk anlaşmasında imzalar geçtiğimiz günlerde atılırken bu hafta yapılması planlanan lansman, Antalyaspor maçı sonrasına ertelendi. https://tele1.com.tr/trabzonspora-dev-sponsor-kasaya-1-milyar-500-milyon-tl-girecek-891201/