Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi son 16 turu rövanşında Rangers ile karşılaştı. Kadıköy’de ilk maçı 3-1 kaybeden sarı-lacivertliler, Glasgow’daki Ibrox Stadyumu’nda tur için mücadele etti.

45'inci dakikada Fenerbahçe Szymanski'nin golüyle öne geçti: 0-1.

İlk yarı, Fenerbahçe'nin 1-0 üstünlüğüyle tamamlandı.

Sarı lacivertli ekip 73'te Szymanski'nin ikinci golüyle üstünlüğünü sürdürdü: 0-2.

90 dakikası 2-0 biten karşılaşma uzatmalara gitti.

Golsüz geçen uzatma devrelerinin ardından maç penaltılara gitti.

Hull City taraftarları tatil için Antalya'ya geldi
Hull City taraftarları tatil için Antalya'ya geldi
İçeriği Görüntüle

Fenerbahçe penaltı atışları sonucunda 3-2 yenilerek Avrupa'ya veda etti.

Kaynak: Haber Merkezi