Facebook ve Twitter, sosyal medya denilince akla gelen en önemli mecralar. Birbiriyle sürekli rekabet halinde olan bu iki şirketi aynı paydada buluşturan olay ise, ABD başkanlık seçimlerinde yeterli düzeyde tepki veremedikleri ve çok taraflı davranmaları oldu.
Kullanıcılarının bu haklı taleplerini daha fazla görmezden gelemeyen Twitter, çareyi “Yanıltıcı İçerik” butonunu geliştirmekte buldu. Şirketten yapılan açıklamada, şu an için test aşamasında olan “Yanıltıcı İçerik” butonu, kullanıcıların doğru olmadıklarını düşündükleri içerikleri bildirebilmeleri için bir yol olacak. Bununla birlikte şu an itibariyle Amerika Birleşik Devletleri, Güney Kore ve Avustralya’da test edilen bu özellik, bu ülkelerdeki kullanıcıların da tamamına değil sadece bir kısmına sunulmuş vaziyette.
Muhabir: ecevit bıktım